۸ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۶:۰۰

10 تا 12اردیبهشت/

3 نشست روشنگری کارگران استان مرکزی برگزار می شود

3 نشست روشنگری کارگران استان مرکزی برگزار می شود

اراک-خبرگزاری مهر: معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از برگزاری ۳ نشست روشنگری با حضور کارگران و خانواده آنان در اراک خبر داد و گفت: این نشست ها در سه شرکت تولیدی استان مرکزی با حضور کارگران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر٬ سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده٬ ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه٬ ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته معلم٬ افزود: این نشستها در شرکت آذز آب٬ واگن پارس و هپکوی اراک از دهم و دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های سازمان بسیج کارگری و اداری اظهارداشت: هفته کارگر از ۵ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۱۲ این ماه ادامه دارد که برنامه های مختلفی اجرا می شود.

وی به دیدار ۳۶۰ کاگر نمونه استان با مقام عظمی ولایت اشاره کرد و ادامه داد: تجلیل از ۳ کارگر نخبه بسیجی در این دیدار از جمله برنامه های این هفته بود.

گلشن زاده اظهار کرد: حسن غلامی کارگر نخبه آذر آب استان مرکزی با ۳ اختراع٬ سیدمحمد صالح دریاباری از نیروگاه شازند با یک اختراع و اشکان شوشتری از ساوه با انتشار ۴ کتاب و یک اختراع به عنوان کارگران نمونه استان تجلیل شدند.

معلم بسیجی حماسه ساز عرصه های سیاسی و اقتصادی

وی از برنامه های هفته معلم با شعار «معلم بسیجی حماسه ساز عرصه های سیاسی و اقتصادی» از ۱۰ تا ۱۷ اردیبهشت خبر داد و خاطرنشان کرد: اولین روز هفته معلم با نام «معلم بسیجی غیرت ملی و پایمردی» است٬ معلمان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و ائمه جمعه شهرستان ها دیدار می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه دومین روز از هفته معلم به نام «معلم بسیجی بصیرت سیاسی و ولایتمداری» است٬ اضافه کرد: برگزاری صبحگاه مشترک٬ مراسم سپاس معلم با اهدای شاخه های گل از سوی دانش آموزان به معلمان و سرکشی از ادارات آموزش و پرورش و مدارس از برنامه های این روز است.

گلشن زاده همچنین سومین روز از این هفته را «معلم بسیجی جهاد علمی و شهادت طلبی» عنوان کرد و گفت: غبار روبی مزار شهدا و قرائت زیارت عاشورا از جمله برنامه های این روز است.

برگزاری کوهپیمایی و پیاده روی

وی از برگزاری کوهپیمایی و پیاده روی٬ حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و سخنرانی مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی قبل از خطبه های نماز جمعه را از برنامه های چهارمین روز از هفته معلم با نام «معلم بسیجی وحدت انتظار و اقتدار ملی» عنوان کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته معلم با نام «معلم بسیجی فرهنگ ساز عرصه سیاسی و اقتصادی» نیز زنگ سپاس معلم و نشست های بصیرتی برگزار می شود.

گلشن زاده با بیان اینکه ششمین روز از هفته معلم «معلم بسیجی مروج و الگوی زندگی اسلامی» نام گرفت٬ ادامه داد: دیدار با خانواده های شهداء و همایش فرماندهان و واحدهای بسیج از برنامه های ششمین روز از هفته معلم است.

برگزاری برنامه های هفته معلم تا ۲۰ اردیبهشت

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان فرهنگی٬ برگزاری مسابقات قرآن٬ فرهنگی و ورزشی و خاطر نویسی از برنامه های هفتمین روز از هفته معلم با نام «معلم بسیجی مولد علم و فن آوری» است٬ خاطر نشان کرد: برنامه های هفته معلم تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی٬ در پایان تشکیل حلقه های صالحین با محوریت حماسه سیاسی و اقتصادی٬ یادواره شهدا٬ مساقابت کتاب خوانی از نوشته های استاد شهید مرتضی مطهری٬ اهداء خون٬ مسابقات وبلاگ نویسی٬ گردهمایی دختران و دانش آموزان از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته معلم است.

کد خبر 2042402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha